Te-ai inscris ca reprezentant Oriflame? Afla cum poti comanda produsele.

Comanda Oriflame Reprezentant

Comanda online produsele Oriflame

Acum ca ai deja contul de client activat, ai posibilitatea sa plasezi comanda utilizand Formularul de comanda rapida sau poti rasfoi catalogul Oriflame online, de unde poti selecta direct produsele pe care le doresti pentru a le adauga in cosul tau de cumparaturi.

La primul pas al comenzii online ( Cosul meu Oriflame) poti sa verifici produsele adaugate in comanda si, de asemenea, poti sa adaugi si alte produse aflate in oferte speciale.

La pasul 2 (Detaliile comenzii Oriflame) vei putea vizualiza informatiile importante: afli care este nivelul de discount care ti se aplica in functie de valoarea totala a comenzii la pret de catalog (acesta poate fi 23%, 30% sau 40%verifica aici beneficiile tale in calitate de reprezentant Oriflame); afli daca te califici pentru programul special pentru reprezentantii Oriflame (Programul de Bun Venit sau Campaniile de loialitate Oriflame). Tot aici este important sa verifici datele din profilul tau de consultant Oriflame (adresa livrare, telefon). In continuare va trebui sa selectezi modalitatea de livrare: ai posibilitatea sa selectezi un Centru de livrare Oriflame de unde poti ridica personal comanda, caz in care nu se percepe nicio taxa de livrare sau poti selecta Livrare la domiciliu, caz in care coletul va veni acasa la adresa pe care ai indicat-o (livrarea se face prin curierat Cargus si dureaza de obicei 3 zile lucratoare de la momentul inregistrarii comenzii in sistem; taxa de livrare este 7 lei).

La pasul 3 selectezi modalitatea de plata – poti selecta: plata la livrare in numerar (curierul percepe in acest caz o taxa de 3 lei), plata online cu cardul la momentul plasarii comenzii (nu se percepe niciun comision) sau comanda pe credit cu posibilitatea achitarii facturii in termen de 18 zile (in vederea activarii creditului este foarte important sa ceri detaliile necesare Sponsorului tau).

Comanda produse la unul dintre centrele de livrare Oriflame

Operatorii Relatii Clienti de la centrele Oriflame din Bucuresti si din tara te vor ajuta si iti vor oferi toate detaliile necesare plasarii comenzii.

Anularea comenzii Oriflame

Ai posibilitatea sa accesezi aceasta optiune din contul tau de reprezentant Oriflame. Cum procedezi: intri pe Ecranul Principal -> Info Comanda -> Facturile Mele si click pe numarul facturii.

Important! O comanda mai poate fi anulata doar daca nu a fost preluata pentru ambalare; odata ambalata, optiunea de anulare nu mai este disponibila pe cont!

Un produs Oriflame nu este pe stoc. Ce se intampla cu el?

Este important sa verifici stocul produselor dorite – sistemul verifica automat disponibilitatea in momentul plasarii comenzii online, la pasul 2, in fuctie de tipul de livrare selectat. In cazul in care se intampla ca un produs sa nu fie pe stoc, atunci va fi pastrat in contul de client in „back order”, iar atunci cand va deveni disponibil, va fi adaugat in comanda la pretul initial. Produsul se pastreaza in sistem cu acelasi pret, BV si BP timp de 3 campanii (campania curenta si urmatoarele 2) dupa care se va sterge automat din back order. Daca nu mai doresti in comanda viitoare produsul, il poti sterge.

De ce nu a fost adaugat in back order un produs Oriflame?

Produsele care nu sunt adaugate in back order daca stocul este epuizat, sunt urmatoarele:

– cele din paginile „Cumpara-le acum” ale catalogului,

– cele cu mentiunea „Editie limitate”, „in limita stocului disponibil” si „pentru ultima data in catalog”,

– cele prezentate in flyer-ul de oferte.

Exceptie la aceste situatii fac produsele oferite cadou in cadrul programelor si competitiilor, care vor ramane in back order pana la realimentarea stocului.